Skip to main content

Sa svojih impresivnih 134 metra, ovaj brod nadmašuje sve prethodne članove Jadrolinijine flote, uključujući Marka Pola koji je sada spao na drugo mjesto po veličini. 

„Dalmacija” je najveći brod u povijesti flote Jadrolinije. Prosječna brzina broda je 17 čvorova, a kapacitet 1 800 osoba i 350 automobila. No, jedno su brojke, a drugo ugođaj. A ugođaj je fantastičan!

Čim kročite na brod, ušuljate ćete se u toplinu elegantno dizajniranog interijera. Osoblje, besprijekorno odjeveno i neizbježno ljubazno, odmah vam pruža ruku pomoći s prtljagom. Prva stanica: lift s jasnim oznakama što se nalazi na kojoj od sedam paluba. Prve dvije palube su rezervirane za garažu, no prava zabava počinje na trećoj palubi. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jadrolinija (@jadrolinija)

Miris Mediterana 

Treća paluba je pravi dizajnerski raj. Ukrasna stabla masline, strateški postavljena da vas podsjete na Mediteran, odmah privlače pažnju. Restoran Olive, nazvan po tim umjetnim maslinama, nudi fantastičan mediteranski meni, dok restoran Dalmacija služi tradicionalne hrvatske specijalitete. 

Kako su se stabla masline našla na palubi i čija je to dizajnerska ideja ne znamo jer nam se nije dalo istraživati (ipak je ovo magazin sporog življenja), ali je ideja kao ideja sjajna.  

Krma i četvrta paluba – bar i grill 

Krenite prema krmi i pronaći ćete Sky Bar, smješten pod prozirnom kupolom. Nakon što kiša prestane, sunce će obasjati ovo predivno mjesto, pružajući vam spektakularan pogled na otvoreno more. Uz kavu u ruci, zaboravit ćete na sve brige, a sunčanje na otvorenim terasama postat će omiljena aktivnost. 

Grill bar na četvrtoj palubi obećava vrhunski doživljaj. Na otvorenoj terasi, daleko od civilizacije, uživajte u mirisu roštilja dok vam barba otkriva tajne morskih pustolovina. Prostor obećava savršen ugođaj uz zvuke valova i miris pečenog mesa. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jadrolinija (@jadrolinija)

Oaza Mira na Petoj Palubi 

Peta paluba je pravi kontrast – oaza mira i tišine. Ovdje su smješteni poslovni putnici, neki sa svojim laptopima, drugi sa slušalicama, te oni kojima je potreban mir i chill. 

Povijest broda 

Brod Dalmacija se nije “rodio” s tim imenom, nekad je bio poznat kao Oslofjord. Izgrađen je 1993. godine u norveškom brodogradilištu Fosen Mekaniske Verksteder AS, zatim 2014. godine rekonstruiran u STX-u u Finskoj prema projektu OSK designa koji radi za vodeće svjetske brodarske kompanije. Norveška tvrtka Fjord Line koristila je ovaj brod kao plutajući trgovački centar.

Danas, Dalmacija služi kao luksuzni trajekt, spreman za novu sezonu i nove putnike. 

A koji su daljnji planovi? 

S dolaskom novih kabina na četvrtoj i petoj palubi, brod će 2025. moći primiti još više putnika. Za sada, 230 putnika uživa u prvom putovanju prema Bariju, no očekuje se da će tijekom sezone kapacitet od 1800 putnika biti redovno popunjen. 

Sve u svemu, novo čudo Jadrolinije pruža luksuz, udobnost i avanturu na Jadranu. Bez obzira jeste li avanturist ili tražite miran kutak za opuštanje, Dalmacija ima sve što vam treba za nezaboravno putovanje. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jadrolinija (@jadrolinija)

Photo: https://www.jadrolinija.hr/

Close Menu

Muzeološke aktivnosti projekti su neprofitne udruge Muzej fjake – Institut za kulturološko i znanstveno proučavanje fjake.

Udruga “Muzej fjake” osnovana je 2023. godine s ciljem provođenja različitih kulturnih, umjetničkih i edukativnih aktivnosti kako bi istražila fenomen fjake – osjećaja i običaja uvjetovanih geografskim položajem Dalmacije. Cilj je promocija fjake unutar i izvan Hrvatske, promicanje umjetničkog stvaralaštva afirmiranih i neafirmiranih umjetnika Dalmacije te poticanje suvremene umjetnosti i kulture tematski vezane uz to područje.

Temeljna platforma Udruge je Muzej fjake, koja sadrži tri međusobne povezana, ali odvojena segmenta – online Muzej fjake, Magazin sporog življenja i Institut fjake.